Premiär!

Japp nu har jag äntligen gjort utepremiär i elljusspåret. Sprang 5 km på 37.45 så nu har jag lite att bita i de 3 veckor det är kvar till Vårruset. Jag har ju inte sprungit något nu på 1 månad förutom på innebandymatchen då och träningen, så ca 38 minuter är ju bra för att vara första gången. Tog ju inte riktigt ut mig heller utan tog det lugnt nu första gången i spåret. Det som spökar lite är mina knän fick ta en promenad 800 m först och sen jogga jättelugnt första 100 m då gick det bra att springa sen, annars gjorde det hiskeligt ont i knäna.

Näe dags att klä på sig och gå ut och njuta av det fina vädret!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Pulver

Tack för uppmuntran :)

2009-04-27 @ 19:58:08
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Lena

Kämpa på! Snart är du nere i ännu lägre tider! Kram

2009-04-28 @ 06:17:30
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Bra jobbat, själv springer jag inte mer än till bussen....långa promenader med hunden e mer min grej :)



KRAM

2009-04-29 @ 08:31:40
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Tess

Jag får snart hänga på dig. Får satsa på nästa vårrus. När ska du med mig på step? Ha det underbart.

2009-04-30 @ 11:11:35
Postat av: Pulver

Kikar runt för att söka länkvänner med bloggar som handlar om viktminskning, kost, motion och välmående.

2009-04-30 @ 23:31:51
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: sara

Hej hej..



Jag håller absolut med dig..

Jag vill heller absolut inte som jag verkligen predikat i min blogg att sopperna ska vara nått man tar för man ätit ohälsosamt jag vill verkligen inte bli en jojo bantare, där i mot så vill jag ta nya tag och tillsammans med sopperna får jag en kick start igen och vet att de är absolut sista gången.. jag la upp ett schema för ett par veckor sen.. att om jag lyckades hålla de skulle jag börja med sopperna igen för jag ville kolla att jag kan leva häsosamt innan jag ger mig in i pulverfasen igen..

Jag har bestämt att de får vli max 4 veckor med soppor sen är de bra kost mera träning och en starkare karaktär som gäller..



Du är så grymt duktig hoppas du bloggar på lite mera och oftare.



kram kram

2009-05-03 @ 23:55:03
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Postat av: lisa

Hej !

Sökte på xtravaganza och hitta din blogg skulle gärna vilja komma i kontakt med er som prövat kostmetoden!!!

Mvh Lisa

2009-09-16 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0