Genomförkyld!

Ja som ni kanske anar så blev det ingen träning i går, däremot har jag gått långa promenader hela veckan plus skidåkningen i söndags så jag har nog fått min dos plus lite mer denna vecka. Saknar dock mitt springpass *suck* tänk att löpbandet var tvunget att vara upptaget i måndags :-/ Ja är väl bara att vänta till våren så man får hålla sig frisk igen.

Är inte ofta jag skriver något negativt om hur jag mår men nu börjar jag få lite förbjudna tankar i mitt huvud. Jag börjar tycka att jag är tjock igen :-/ tycker att mage putar ut mer än den gjort, att jag fått kärlekshandtag igen som jag var utan ett tag och lite andra tokiga känslor. Det konstiga är ju att jag gått ner ytterligare ett kilo och att de övriga måtten ligger kvar lika som förut. Ja förutom armen då som ökat 1/2 cm men där har det ju börjat visa sig muskler så det beror nog på det. Har redan haft mensen så det kan inte vara därför som jag känner mig uppblåst. Nåja vad är en bal på slottet.

Näe om man ska ta och lägga sig och sova, mår pyton, näsan rinner, hostar och hostar, ont i halsen, ont i huvudet. Det är ju lite ironiskt att sambon alltid jobbar helg när jag blir sjuk, ja då sitter man där helt slutkörd och mår pyton och med 2 småbarn att orka ta hand om, varav den ena bosatt sig vid mitt ben om dagarna och helst uppe i min famn. Ja att börja jobba kommer att kännas som semester tror jag. Sen tar det ut sin lilla rätt när man inte får sova på nätterna. Vissa nätter överraskar han och sover hela natten men ibland ska han ha nappen 1-3 gr per natt. Ja tänk när de blir större och man får sova hela nätterna :-)

Natti! Och fortsätt kämpa på nu ni är jätteduktiga där ute som kämpar och kämpar med eran vikt. En eloge till er alla!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Antigone38

Tack finaste du för dina engagerade och omtänksamma svar! Betyder massor.

Ska verkligen köra en vecka till fullt ut- och träna så mkt jag hinner och orkar.

Saken är ju inte att jag inte vill för jag vill jag vill jag vill.....egentligen!



Krya på dig och var rädd om dig!



Nu måste ju vi bara försöka komma upp till S-viken i augusti.....så vi alla tre kan ses!

Kram

2009-02-20 @ 23:48:48
URL: http://www.antigone38.wordpress.com
Postat av: sara

Hej hej..



jag tror att det är rätt vanligt att man kan få såna tankar om sin kropp, speciellt eftersom du rasat i vikt och fortfarande kanske inte ser hur smal du är alltid.

Jag tror att det är de psyckiska som spökar.. rädslan att gå upp igen som sätter fart på den missledande synen om att kroppen blir större..



Sen kan ju kroppen blåsas upp i bland och man kan känna sig som en ballong..

Du är i alla fall skitsnygg smal o smärt.

2009-02-21 @ 08:14:03
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag tror precis som Sara att det är psyket och de gamla tankarna som spökar. Jag tycker också att du är skitsnygg och smal!! Hoppas att du kryar på dig snart. Kramar

2009-02-21 @ 11:15:50
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0