Jippie!!

En stor applåd för mig som nattat barnen och somnade inte, Tjohooo!!

De somnade iof ganska snabbt båda två, ja efter lillens protest första gången då. Gallskrek så fort jag släckte lampan, han hade ju inte fått välling än stackaren och här kom mamma och släckte lampan, förstå vad hemskt!!!
Trodde ju inte han skulle behöva den eftersom vi åt sen middag idag, men men han tyckte annorlunda *ler*

I morse tog jag iaf sonen på bobben och gick till dagis. Var "bara" - 13 ute så det gick bra *hua*  var ju meningen att jag skulle gå och hämta honom också men höll på dona i köket och tiden bara rann iväg så jag fick kasta mig in i bilen istället.

Har umgåtts med mamsen idag, åkte till Lundins Säljlager och kikade lite, hon skulle titta efter gardiner och jag skulle bara följa med, men en blomma till köksfönstret blev det för 49:- sen fick storkillen en bil och lillen en mössa av deras mormor.

Nu är vi helt färdiga i köket, känns så underbart. Ni skulle känna denna känsla som jag har, jag bara njuter av att vara där inne *ler* skulle kunna lägga mig på golvet där och bara njuta *ler* skulle ju ha lagt upp bilder här nu men lägligt nog tog det slut på batteri så det får vänta tills imorgon. Tror vi bestämt oss för hur vi ska göra i fönstrena ändå men vill ju gärna veta vad ni tycker ;-)

Imorgon ska jag på föräldraträff igen, är så roligt att få träffa andra mammor och deras bäbisar :-) om man kan kalla dem bebisar mer *ler* det tråkiga är ju att det är en torsdag och att sambon jobbar eftermiddag så träningen kommer lite i kläm. Har inte bestämt mig än om jag ska fixa barnvakt i morgon eller om jag ska sticka och träna på fredag fm istället. Vi får se hur jag gör, för träna blir det av *ler*

Ja nu finns jag i både Sverige, Norge och Danmark. Mamma har chattkompisar där som hon skickat länken till och en av dem hade t.o.m. skrivit ut artikeln för att visa upp där hemma. Gobiten Tess hade visst slängt upp mig på sitt jobb också "Go girl" sätt dem på plats *ler*  fick vara kommentarer från nära och kära och bekanta, det är så roligt. Fick många fina kommentarer på stan idag också, lokalkändis som man är nu *skratt* var en äldre dam hos optikern som var sååå imponerad av mig *ler stolt* får se vad tjejerna säger på träffen imorgon, ska bli spännande att höra.

Näe om jag skulle ta och slappna av lite, har inte varit still en sekund idag känns det som. Måste nog varva ner lite innan sängen och idag ska jag INTE fastna framför datorn halva natten nu när lillen sover hela nätterna igen, då måste jag passa på att sova ikapp den sömn jag missat.

Kram på er alla, utan er skulle jag nog inte vara så här glad!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad roligt att du är kändis internationellt!! Det är du värd, du har varit så himla duktig :) Passa nu på att sova lite, man vet aldrig när vanan att sova hela natten ändras igen :) KRAMAR

2009-02-12 @ 05:57:03
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0