Mör....

...i hela kroppen är jag idag. När jag ska lyfta på benen, sittandes måste jag ta hjälp av armarna och lyfta upp dem *ler* värk i magmusklerna har jag också, ja jag har faktiskt sådana nu ;-) har faktiskt muskler som dyker upp lite här och där nu *skratt*.

Tog en extra lång promenad idag, gick en liten omväg på 5 km till sonens dagis. Men det var ingen lätt match att dra hem honom på bobben, benen var inte på toppenhumör kan jag säga, och sand var det på heeeela gångbanan. Men hem kom vi. På vägen hem kom jag att tänka på att tyngden jag drar med sonen+ bobben i ca 25 minuter är lättare än den tyngd jag gått och burit på 24 timmar om dygnet förr, det ni. Jag fattar inte hur jag orkade, det är inte alls konstigt att jag är piggare nu än då.

Den 10/3 ska det bli intressant. Har genom jobbet anmält mig till en föreläsning med Blossom Tainton - Lindqvist (eller vad hon nu heter som gift) det ska bli väldigt intressant, då blir det block och penna med sig och en skarp hjärna. Kommer att skriva om det här i bloggen sedan.

Nej nu ska jag upp och kika på en ny serie på 3:an eller egentligen ska jag kika på huvudrollsinnehavaren, Simon Baker, men säg inget till sambon  ;-)

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag fattar heller inte hur man kunde släpa omkring på nästan 40 kg mer (hittills) och klara det. Katternas sandpåsar väger 10 kg och det är knappt jag orkar lyfta en. Våra benstommar måste jubla!! Kramar

2009-02-18 @ 12:42:51
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: sara

Haha en "liten omväg på 5 km"

låter som en grym omväg..



krma kram

2009-02-18 @ 21:12:08
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0