Slut på ännu en dag...

... fy vad dagarna går fort nu när jag ska börja jobba efter 1 år av föräldraledighet. Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet men det behöver ju inte gå så fort ändå :-)

I morse var man uppe med tuppen kl 7 och tog en promenad med sonen till hans dagis. Har ett långt rep som vi satt på bobben som jag sätter runt midjan för att lättare kunna dra honom. Blir inte lika tungt att gå då. Sen blev det bara hem en vända för att hämta lillen och gå på föräldragruppsträff. Vi är 7 tjejer som gick i samma föräldragrupp på BVC som ses 1 gång i veckan hemma hos varandra, jätteroligt är det. Promenad dit då och sen gick jag till jobbet och hämtade telefonnummer till barnen som jag ska skola in när jag börjar jobba och sen direkt till sonens dagis igen för at dra hem honom på bobben igen. Kan inte riktigt förstå varför man måste sanda HEEELA gångbarnan, det blir ju så himla tungt att dra en bob och går ju inte att åka spark om man skulle vilja det.

Sen bar det hem för att äta mellis och sen ut igen för att åka skridskor. Måste ju träna upp lillgrabben på skridskor då han vill bli hocketstjärna i Brynäs *ler* eller ja först ska han spela i SIK där Filip spelar, som är sambons kusin.

Hem å laga mat, plocka undan och natta barnen, sen vaknade jag upp efter 1 1/2 timma i 3 åringens säng, råkade visst somna :-) En snabbis här på datorn för att uppdatera er lite. Vissa av er tycker ju att jag uppdaterar för lite nuförtiden ;-) men det är ju tufft just nu, får inte sova på nätterna då lillen ska ha nappen 4-5 ggr per natt, på dagen är det full rulle hela dagen, inte mycket vila och på kvällarna är det inte alltid jag orkar sätta mig och skriva här och ibland är datorn upptagen av sambon å. Men jag försäker så gott det går *ler* jag glömmer inte bort er.

Nu ska jag lägga mig och sova känner jag, och hålla tummarna att han börjar sova hela nätterna igen goplutten min.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, vilka hektiska dagar du har! Du är ursäktad för att du inte skriver så ofta! När börjar du jobba? Vad jobbar du med?

Kramar

2009-02-04 @ 05:34:36
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: eVis eVis

Ingen risk för att du missar din vardagsmotion i alla fall, bra där! kram

2009-02-04 @ 09:17:03
URL: http://evisevis.blogg.se/kickstart
Postat av: Bollen

Hehe ja det kan bli sådär med dagens teknik ibland =) Okej men vad bra att du inte gick upp mer än vad du vägde innan magsjukan utan stannade på samma... för annars är det ju lätt hänt att man går upp lite extra efter att man utsatt sig för typ svält (att ha magsjuka kan nog ändå räknas som ofrivillig svält tycker jag hehe). Hoppas du haft en bra dag idag? Kramar

2009-02-04 @ 18:06:26
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är ju för underbar Thean!

Allt detta spring till och ifrån plus att du drar på bob baktill. En massa bonus träning!



Kram

2009-02-06 @ 19:06:35
URL: http://seproo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0