Spännande!

Ja nu ska det bli spännande att se om jag kommer att pryda någon sida i tidningen som kommer ut imorgon.  Var in och kikade nu och de har iaf inte lagt ut det nya numret än, får kika igen imorgon bitti.

För er som är nyfikna och vill kolla själv så är adressen:

www.annonsbladet.se

Så fort jag fått en länk så lägger jag in den här för er som är lite mer bekväma och bara vill klicka er fram till rätt adress på en gång *ler* OM det nu kommer med imorgon men det hoppas jag, orkar inte vänta mer nu :-/

Ja hur har helgen och början på veckan varit? Sambon har jobbat hela helgen och jag har varit ensam med barnen. På lördagen tog vi en promenad till affären för att handla lite mat och tippa trav. # åringen skulle ha lördagsgodis också men det slapp vi iaf köpa för det vann han på en lott istället , köpte 10 lotter och på den allra sista vann han en godispåse, herregud vad stolt han var goplutten min *ler* mamma fick faktiskt smaka några godisar hon med, men det räckte med 3 små kulor för mig. Kände på söndagen att något var annorlunda, jag hade sådant sug i magen hela dagen, funderar på om det kan vara för att jag åt dessa ynkliga godisar på lördagen, eller om vitkålssalladen jag gjort med ananas kunde vara boven, är väl socker i lagen om jag inte har helt fel. Kände att jag behövde lite omväxling på salladsmarknaden men nu har jag köpt salladshuvud idag igen, går tillbaka till den "gamla" salladen nu.

Igår var jag och tränade på gymmet, fokuserade på styrketräning och testade lite nya maskiner som jag ska be om genomgång för. Känner att jag behöver "tona" kroppen lite nu (heter det så? *ler*) börjar tycka låren och rumpan är lite dallriga, inte för mycket fett men däremot lite för mycket hud kanske. Måste jobba fram musklerna lite så jag får lite snyggare lår till bikinin i sommar.

Ställde mig på min Wii board igår och skulle kolla mitt BMI (ja jag vet att man inte ska gå efter det men lite nyfiken är jag ändå hur jag ska ligga och hur jag ligger till.) och enligt BMI tabellen så ska jag gå ner till 70 kg alltså 15 kg till, och de som känner mig vet ju att då skulle jag se ut som ett anorexiafall. Hemskt egentligen att Barnavårdcentralerna har börjat gå efter detta BMI när man vet att det inte är att lita på.

Näe om man ska ta och lägga sig i sängen och sova lite, ska upp med storkillen till dagis imorgon bitti. Ska ta och svara på lite kommentarer först har ju inte hunnit med det i helgen.

Kram på er!

PS! Herregud vad dum jag kände mig ikväll, här kommer man ev ut i tidningen imorrn om viktminskning och så fick man ärendet att åka och köpa en pizza till sambon eftersom han inte var hemma när maten serverades. Ok jag vet att det var hans pizza men det vet ju inte de som såg mig där, urlöjligt egentligen men, men *ler*


Kommentarer
Postat av: sara

Ohh länka sen när du är med..

Så känner jag med när jag ska handla åt min sambo.. man känner sig skyldig.. tänk om någon tror jag ska äta det där haha.. vad dum man är egentligen..

Bra att du har uppdaterat nu..

Du börjar komma av lite i bloggandet.. haha.

Skärpning.



kram kram.

2009-02-03 @ 00:04:28
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag kollade igenom hela det numret som låg där nu, och du var inte med. Så lägg gärna upp en länk när du hittar din annons!! Ha en underbar dag! Kramar

2009-02-03 @ 06:33:22
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0