Väntar....

...på att Melodifestivalen ska börja. Hoppas det är lite bättre idag för förra lördagen var det urdåligt. Men idag är ju Månsengubben med så det borde ju vara minst en bra låt iaf ;-)

Tog en promenad till affären idag för att inhandla storkillens lördagsgodis. Sambon tog lillen i vagnen och jag storkillen på bobben som vanligt. Idag fick jag dock ont i ryggen, aj, aj, aj... hoppas det var en engångsföreteelse för hur ska jag annars få med mig honom till dagis. Att gå är uteslutet då för det tar sådan tid för honom som ska stanna vid varje "kompis" (snökluva) och prata *skratt*  blir ju bättre sen när han kan cykla.

Idag gjorde vi hemmagjorda kycklingburgare.... hur gott som helst var det. Gjorde egen dressing på lättmajjonäs och så kyckling då och sallad, lök, gurka. Gjorde även egna strips av potatis. Blir ju bra mycket nyttigare än att köpa allt färdigt.

I kväll är sambon ute och firar alla hjärtans dag med sina kära kompisar *ler*  de har pokerkväll, dagen till ära. Han
hade dock tackat nej till pimpelfiske på förmiddagen för att få umgås med sin familj denna dag, det var väl fint gjort? *ler*

I morgon fyller hans moster år så då blir det kalas, innan dess har jag dock bestämt att jag ska sticka iväg till Högbo och åka skidor efter att sambon vaknat till. Det ska bli så roligt, får se om pjäxorna passar först bara, de är ju sen jag var yngre. Kanske jag ska fråga brorsan om han vill hänga på men han åker väl så fort *ler*

Näe nu börjar melodifestivalen, ska skynda mig upp och lägga mig i soffan och mysa i lugnet.

Kram på er alla!

PS! Ni har väl inte missat mitt inlägg om det nyrenoverade köket? Jag vill ju veta vad ni skulle välja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0