16:e dagen! 17/9-08

... har blivit dålig på att dricka vatten igen :-/ men jag dricker iaf mer än förr *ler* måste bättra mig nu måste över 2 liter om dan iaf.

Har slutat vägt mig sporadiskt, nu är det varje måndag på XV som gäller och inget annat. Det går att hålla ut och det går säkert bättre om man inte fixerar sig vid den. Har gått ner 2 hål på skärpet :-)

Igår tog jag en promenad till XV och köpte nya soppor, gissa om jag hade träningsvärk efter det. Rask takt i 2 h och stegräknaren visade på strax under 9 km. Imorrn är det träning på gymmet igen, längtar, har abstinns efter träningen nu ja :-) kanske man ska uttöka träningen med en dag till? Fast det ska ju hålla i längden också.

Tänk va pigg jag blivit av denna diet. I måndags tyckte jag inte att jag gjort mycket då jag knappt var trött på kvällen. Sen tänkte jag efter vad jag gjort:

* Lagat mat 2 ggr, tvättat och hängt 2 maskiner, tränat på gymmet i 2 timmar och badat båda barnen. Hur hinner jag med allt *ler* sambon jobbade ju från 12-22.15 så jag har ju varit själv med barnen också. För 3 veckor sedan var jag helt slut efter en sådan här dag.

Näe nu börjar magen kurra dags för mellis-soppan

Kämpa på alla XV´are och andra där ute som kämpar med vikten på annat vis.

Kram Maria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0