20:e dagen, snart 3 veckor med soppor! 21/9-08

.... ska bli roligt att se om fettprocenten gått ner något nu, gick ju upp första gången, kan bli så innan kroppen vänjer sig sa de, sen gick jag ner lite andra gången å. Kommer med nya mått i morgon då måndagar är min väg och mätdag :-)

Var och fiskade igår och nöjde mig faktiskt med doften av nygrillad choritzo med nyttigt hembakt korvbröd :-) åt min soppa med glädje.

På måndag börjar första mötet på XV, känner igen 2 av namnen på dem jag ska gå med och de har typ högst 5-10 kg att gå ner, så kommer man där med sina 45kg eller nu är det ju bara ca 38kg kvar.

Näe nu ska jag fixa och dona lite här hemma så det blir fint till sambons kalas på tisdag :-)

Kram å lycka till alla kämpar där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0