4:e dagen till ända - Känner mig starkare än någonsin! 5/9-08

Idag har jag haft den stora prövningen, var ju på personalfest med glass, italiens buffé, massa goa drinkar och godis. Tog med den goaste soppan (svamp) och åt den medans de åt det andra sen när de åt glassen så åt jag min jordgubbssorbé som var jättegoooo :-) alla berömde mig och sa att detta skulle inte de klara av, starkt av dig osv. Kände mig så stolt när jag gick därifrån för jag var inte ens sugen på något om de åt eller drack, jag var fullständigt nöjd med mitt eget.

Har lite funderingar på hur länge jag ska hålla på med helfart, till jul vill man ju äta lite gott iaf även om det inte brukar bli överdrivet i vanliga fall heller. jag tycker om köttbullarna, sillen, strömmingen och korvarna, ja skinkan å... sen kan jag skippa resten. Som det känns nu kommer jag aldrig mer i mitt liv dricka läsk eller äta godis av något slag. Vatten har faktiskt blivit riktigt gott!

Har inte hunnit träna idag men tog iaf en promenad till och från jobbet där festen var så 30 minuters prommis fick jag iaf. Ja är det nu man ska känna att ketonfasen sätter igång då... är ju oförskämt pigg måste jag säga men annars vet jag inte hur det ska kännas *ler* sambon jobbar i helgen och jag är hemma med barnen. Tar nog en promenad och tittar när brorsans tjejs barn spelar match, eller så tar jag bilen, det är väldigt långt att gå med en treåring tyvärr.

Näe nu ska jag försöka få lite sömn, bäsen vaknade 3 ggr i natt och det är jag absolut inte van med, han vaknar antingen en gång eller ingen annars. Får se hur det blir inatt, alltid lika spännande!

Lycka till alla XV´are där ute, jag håller alla tummar och tår för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0