Dagens mat och min dag! 8/12-08

Ja på morgonen åt jag min härliga youghurt frukost med bär och linfrön.


Youghurtfrukost


Träning 2 h på gymmet

Mellis: Frukt

Lunch: Härlig makrillsallad med wookgrönsaker


Makrillsallad


Nu ska jag sy in lite kläder, de är alldeles för stora :-)

Uppdaterar senare idag, kommer lite nya mått då å.


Kram!


Mellis: Frukt


Ja min middag kom tyvärr inte med på bild då min kamera fick slut på batteri :-/ Det var iaf supergott. Stekt lax med sallad och wook.


Kvällsmålet har jag inte bestämt än :-/ har sån dålig fantasi när det gäller det. Kanske en avocadomix med lite gurk- och morotspinnar att snaska på till Prison Break? Låter som en idé, hoppas jag gillar avocado bara, har aldrig testat det förr.


Mina mått får ni imorgon, hinner inte nu, tog alldeles för lång tid att natta barnen, minisen ville inte riktigt somna in.


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0