En kick i baken av Sara ;-) 5/11-08

Ja nu är det över en vecka sedan jag uppdaterade min blogg så vissa tycker visst det är dags igen *ler*

Har börjat väga mig varannan vecka nu eftersom det inte händer så mycket på viktfronten på en vecka nu. Eller ja det händer ju mer än om jag inte skulle gå på soppor om man säger så, tänk att man inte kan vara nöjd med det! Eller nöjd är jag ju men vill ju att andra halvan ska gå lika fort som den första, även om jag egentligen vet att det är omöjligt. *ler* Snacka om att slå rekord *ler - 40 kg på 4 månader.

Är så roligt när folk kommenterar att man gått ner i vikt och att man ser så fräsch ut, javisst det märker jag ju själv också men på något sätt (fel eller ej) så känns det bättre när andra kommenterar och berömmer, Tänk vad lågt i rang man placerar sig själv, ska det vara så svårt att tro mer på sig själv än på andra? Ja det är ju en annan historia, det ska jag inte tråka ut er med!

3 1/2 vecka kvar nu med påsar, gu vilken kort tid! Attans att julen kom emellan annars hade jag säkert klarat av ännu längre tid. Men, men, jag vägrar vara utan julmaten. Gu vad jag längtar efter min rullströmming som jag gör varje jul, jag älskar den! :-)

Näe dags att sussa sött i min nybäddade säng *njuter*

Vi är såååå duktiga allihopa!!

Kram på er!

PS! Jenny om du läser detta inlägg jag hittar inte på din blogg på Aftonbladet har du en länk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0