Ett säkert bevis för att min hjärna inte hänger med! 1/2-08

Var ut på affären idag och strosade lite skulle kolla efter festkläder till en jobbfest vi skulle gå på, helt trissad var jag att äntligen få gå och kolla på de fina festkläderna på affären. När jag kom dit så tittade jag efter 46-48 men hittade bara 44 som högst, uppgivet gick jag till XLNT avdelningen men hittade inget som jag blev intresserad av :-/

Lite less åkte jag på möte på XV om min upptrappning imorrn, sen gick jag in till gymmet och körde mitt 2 timmars pass. Under träningen kom mina tankar smygande, undrar vilken storlek jag egentligen har? Jag provade ju inga kläder utan gav upp direkt. Samlade mod under hela träningen och svängde förbi på stan igen och gick till samma avdelning och roffade åt mig 2 klänningar i strl 44, spatserade in i provhytten och tog med spänning på mig kläderna........Som passade alldeles perfekt :-D

Snacka om mental näring *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0