Försöker mäta ut mitt nya mål! 19/1-09

Mitt nya mål är ju att springa Vårruset i vår, 18/5-09 för att vara exakt :-)

http://www.varruset.se/start/content.cfm?Sec_ID=332&Rac_ID=110&Lan_ID=1

Jag har nu sprungit 5 km på löpbandet på gymmet och detta var resultaten:
 
Torsdag 15/1-09 sprang jag på 38 minuter och 31 sekunder

Måndag 19/1 sprang jag på 36 minuter och 14 sekunder

Med dessa resultat har jag nu satt mitt nya mål och det lyder som följer:



Den 18/5-09 ska jag, Maria Jönsson springa Vårruset på mindre än 35 minuter!


Att springa på löpbandet på gymmet och att springa ute i verkligheten är ju två helt skilda saker med olika resultat, därför har jag beslutat att lägga mig på 35 minuter. Ska bli intressant att se i vår hur pass stor skillnaden är mellan att springa en verklig sträcka på 5 km gentemot samma sträcka på löpbandet. Ev. måste jag ändra mitt mål om jag märker att det går helt på tok!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0