Full av energi - den tar aldrig slut! 26/9-08

Dagarna bara går och går och jag har fortfarande inga problem att äta soppor. Har snart gjort 4 veckor med soppor och mår hur bra som helst. Längtar tills det blir måndag och torsdag då jag tränar på gymmet, känner nästan varje dag att jag vill ta en promenad. Har bestämt mig för ett delmål, hade förut sagt att jag skulle trappa upp inför jul men har istället bestämt mig för att göra det när jag nått under 100 sträcket. Då har jag gått ner 20 kg på kort tid och då känner jag att det är dags att ta det lite saktare så kroppen hinner med. Sen beror det ju på vilket jag kommer till först 100 eller jul *ler* för mat i jul ska jag äta. Tänker mer på att jag gått ner 10 kg på 3 veckor och det är ju 3 månader kvar till jul, i den här takten har jag gått ner alla 45 kg innan jul och det kan inte vara bra för kroppen.

Näe nu ska jag sussa, ska ner på stan imorrn med barnen och svärmor då vill jag vara pigg :-)

Kram på er och kämpa på i samma takt, ni är skitaduktiga allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0