Idag gäller det! 27/8-08

Om 1h 45 minuter ska vi prata med hälsocoachen på Xtravaganza. Jag ser så fram emot att sätta igång nu. Var förbi på jobbet igår, är ju mammaledig nu, och då planerar de en fest för mig som fyllt 30 i år så nästa fredag ska jag på fest med jobbet. Hade tänkt sätta igång med XV redan den 1/9 men blev nu osäker på om jag skulle vänta tills efter festen, då slog det mig, ja det är ju såhär det går till! Man skjuter upp och skjuter upp och till slut blir det inte av så nu har jag bestämt mig för att det blir soppa och vatten för mig på festen *ler* Känner mig lite stolt över mitt beslut och att JAG kunde ta det beslutet att inte skjuta upp en så pass viktig sak. Så nu sätter jag snart igång *längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0