Iiiiiiiihhhhh!!! 21/8-08

Jag ligger nu på:


Första delmålet är nått!


Trodde inte mina ögon *ler* har ju varit sjuk nu i en vecka och knappt orkat rört på mig så jag trodde ju inte jag gått ner något denna vecka. Därför lät jag bli att väga mig på XV igår för jag låg ju så nära 100 strecket så jag ville inte riskera att bli besviken. Ja inte kunde jag hålla mig från vågen ändå, ville nog inte ha det antecknat bara *ler* men men vågen visade 99,7 kg och jag är skitaglad *ler* nu är jag halvvägs och det känns så underbart, första målet är nått!

Efteråt har jag kommit på mig själv att eftersom jag inte tränat denna vecka har jag ju inte byggt nå muskler och då går man ju ner mer eftersom muskler väger mer än fett.

Ja nu ska jag lägga mig och lyssna på "resultatet" i min MP3:a och sussa sött!

Kram alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0