Ja så var dagen avklarad :-D 15/1-09

Var sååå nervös innan hon kom! Det var en jättegullig tjej som gjorde att jag kände mig trygg på en gång. Hon frågade lite om mitt liv innan XV och hur jag tog steget dit osv. Sen kollade hon in min blogg lite och frågade om hon fick sätta in en förebild och efterbild i tidningen. Skulle skicka artikeln till mig så jag får godkänna den, har inte fått den än så jag väntar med spänning. Det kommer iaf att vara med i tidningen på tisdag så håll ögonen öppna då så ska jag länka den åt er.


Ja idag har jag varit och tränat på gymmet, startade med att springa 5 km för att se vilken tid det skulle ta 38.31 tog det. Är ju inte så inne på detta med att springa å att förbättra tider men tror ni att man kan satsa på att springa under 35 minuter i maj? Eller blir det för lätt/svårt? Tog en snabbis på styrketräningen sen för jag skulle hämta storkillen på dagis efter träningen. Fick iaf beröm på gymmet att det blev en fin bild så det är jag nöjd med *ler* Min HC tog än en gång upp om jag ville ställa upp på affisch OM det blev aktuellt och självklart ställer jag upp på det. Jag tycker att det känns som min plikt att hjälpa andra att ta steget mot ett hälsosammare liv och det kan jag göra genom mitt bloggande och att ställa upp på sådant.


Ja igår tog jag en promenad ner till stan tar ca 1 1/2 timme att gå i rask takt. Skulle inhandla kläder till fotograferingen idag, sprang fram och tillbaka mellan affärerna inna jag hittade det jag ville ha. Sambon hade plockat fram ett par av sina jeans som han inte kunde ha, har ju växt ur de andra jag lånat av honom :-) så jag hade väl tänkt att jag skulle köpa en tröja som passade dem men det slutade att jag köpte ett par nya jeans och en tröja att ha på mig. Testade först tröjor i 44/46 men de var ju faktiskt lite stora så jag hämtade in en tröja i strl 40/42 och den passade perfekt!!! Sen skulle jag ju testa med jeans då som jag inte hade en aning om hur stora de skulle vara... drog iaf åt mig ett par 44:or och 46:or, tänkte testa de största först men tänkte sen att näe jag ska testa de minsta först, och de satt perfekt :-) Kan ni förstå att för 4 månader sedan hade jag 52/54 på byxor och 48/50 på tröjor!!!! Ja jag kan knappt förstå det *ler*


Näe om man ska ta och slappa lite framför TV`n nu medans man inväntar mailet.


Hoppas ni haft en bra dag allihopa, jag tänker på er!


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0