Jag ska börja tugga :-) 29/11-08

Japp på tisdag gäller det, första tuggan på 3 månader. Har bestämt mig för att jag ska ändra min målvikt till 75 och äta mat över jul. Tänker dock kämpa för att inte gå upp så mycket i vikt, det borde ju gå om man äter lagomt och tränar på som man gör nu, vi ska ju kunna hålla vikten sen, så varför inte inte nu i jul? Som jag äter nu 500kcl per dag så går jag ju ner 2-3 kg i veckan så äter jag mat så borde jag ju kunna stå någorlunda stilla eller? Ja om ingen vet så vet vi efter jul *ler* vad det gäller att börja på påsarna igen efter jul så är det nog inga problem för mig då jag är så pass starkt motiverad att jag inte har haft några problem alls hittills att klara av detta, inga bakslag eller nåt sug efter mat.

Näe jag ska fixa detta!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0