Jaha då var det dags *Iiiihhhiiii* 13/1-09

Idag ringde de från tidningen som jag ska vara med i *ler* hon kommer att intervjua mig, "ung" småbarnsmamma samt en äldre karl. Gu va nervös jag blev när hon ringde, hon kommer iaf hit på torsdag och intervjuar mig sen antar jag att det kommer med nästa tisdag men jag är inte säker :-) kommer att berätta mer efter intervjun på torsdag. Jag och min coach skulle iaf få läsa igenom det först och godkänna.


Glad i hågen berättade jag det för sambon när han kom hem, då släppte han bomben, "men du har ju inga kläder att ha på dig, ska du ha dem där kläderna så syns det ju inte hur mycket du gått ner" Nej men självklart inte, men har man råd att köpa nya kläder nu? Näe!! hur gör man då? Vill ju inte vara med i lokalblaskan med en gammal uttöjd sliten tröja och jeans som hänger på mig *suck* så nu blev allt bara jobbigt. Ska kolla om jag kommer i några av sambons avhängda jeans som han inte kommer i mer, nu har jag ju hans jeans som han kommer i :-) sen får jag väl leta en billig tröja på rean som jag kan tänkas ha, och allt måste ske imorrn *rusar* Måste nog gå upp kl 6 eller nåt på torsdan så jag hinner sminka mig å så *hua* ja ska bli roligt iaf men lite skrämmande, undrar om folk kommer att känna igen mig på stan och fråga en massa frågor *ler*


Ja så länge jag lyckas motivera andra att ta tag i sin vikt så är det värt detta :-) Jag är så glad att Vickenickan finns för hon var min skjuts och min motivation i början och sen har det kommit flera på vägen. Ni är alla mina idoler, som kämpar med er vikt och är sååå duktiga!!


Näe nu ska jag kika på lite bilar på nätet, vi behöver ju inte ha nån elefantbil nå mer nu när jag gått ner i vikt ;-)


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0