Känns som ett misslyckande... 15/10-08

... fast jag inte kan göra något åt det :-/

Har gått och blivit förkyld, hes och ont i halsen så nu blir det ingen gymträning imorgon *ledsen* för första gången sen jag startade för 6 veckor sedan så får jag inte träna. Nu får jag sitta instängd i huset och må dåligt för att jag e sjuk. Fy va jobbigt!

Jag som bara är 3,1 kg från tvåsiffrigt nu å, känns som det kommer att ta en evighet att komma dit nu.

Gick bara ner 1,4 kg förra veckan å hur ska det gå nu när jag inte kan träna? Hur har det gått för er andra som lever på soppa och blivit sjuka? Känns som jag kommer gå upp istället denna vecka, men jag kämpar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0