Min dag och nya mått 9/12-08

Ja så har jag ätit mat i 1 vecka nudå. Allting är ju så himlans gott, tänka vad mycket man kryddat med förr som man egentligen inte behöver ha.


Frukost idag youghurt med bär och linfrön, ska äta upp denna youghurt sen ska jag börja med havregrynsgröt, som jag älskar :-)


Mellis: Frukt


Lunch: Kycklingsallad


Kycklingsallad


Mellis: Frukt


Middag: sallad med köttfärsröra, är fasiken lika gott som tacos ;-)


Köttfärsröra


Kvällsmål: Är ju så dålig på att hitta på bra kvällsmål *help*


Ja här kommer nu mina nya mått, obsevera nu att jag går på jämvikt så mitt motto eller vad det heter är ju inte att gå ner nu utan det är en sk. förövning på att hålla vikten :-)


Här kommer de:


Startvikten/måtten är inom parentes. Startade 1/9-08

Vikt: 88,7 kg - 9/12-08 (119,8 kg - 1/9 -08) - 31,1 kg

Fett/Fettvikt: 39,1 (48,7%) -9,7 %

Överarm: 32 cm (40,5cm) - 6,5 cm

Midja: 84 cm (113,5 cm) - 29,5 cm

Höft: 99cm (125,5cm) - 25,5 cm

Lår 64 cm (79,5 cm) - 14,5 cm

Målvikt ca: 80kg


Sammanlagd: vikt - 31,1 kg (8,9 kg kvar till målbilden)


fett% - 9,7 %


mått = - 79 cm


Jag hade gått upp 0,9 kg under upptrappningen, ökat 0,5 cm på överarmen, minskat 0,5 i midjan, höften står kvar på samma och Låren har minskat med 1 cm.


Kom ihåg att ni får gärna komma med förslag på vad man kan ha till kvällsmål, vill inte dricka soppor nu :-/


Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0