Morr! 5/9-08

Skrev hur långt inlägg som helst igår men när jag skulle blogga den så hade jag hunit loggats ur så då försvann allt. Försöker mig på en sammanfattning idag då.

Har nu gått ner 4 kg dessa 4 dagar (kunde inte hålla mig från vågen *ler*) Jag lyckades ju gå upp 13 kg på 3 månader i somras så HC trodde att det skulle gå fort att gå ner dem.

Idag sparar jag mig lite inför kvällens personalfest. De andra ska äta Italiensk buffé och jag ska äta soppa :-) Har hoppat över 9 målet idag och sparat till kvällen. Ville ha en hel soppa då så att inte mitt tar slut så snabbt. Sen ska jag testa att göra en sån där jordgubbstjossan som man ställde in i frysen med ett bär på.. men får man verkligen äta bäret? Det får bli min efterrätt *ler*

Ja ska cykla eller gå till festen ikväll kommer ju inte iväg när jag har båda barnen hemma. Tar väl en omväg iaf så jag får röra på mig. Har dock blivit tvärförkyld så nån hårdträning är ju inte att tala om tyvärr.

Näe dags att fixa lite lunch åt storkillen.

Kämpa på allaXV´are och andra viktkämpar. Ni är sååå duktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0