Nu har jag bestämt mig! 25/10-08

... ska äta påsar i 5 veckor till sen ska jag trappa upp inför julen. Kommer absolut inte vräka i mig mat i jul utan äta en normal portion och bara njuta av att tugga på god mat, lax, strömming, sill, kyckling, prinskorv, köttbullar, skinka mm, vem vill vara utan det? :-)

Innan jag slutar ska jag bestämma ett datum då jag ska börja med påsarna igen, detta datum ska jag sprida till många utifall jag känner att det blir tufft att starta med påsar igen. Nu tänker jag iaf att detta är en sådan kort period av mitt liv, sen får jag äta mat igen, om jag inte klarar av denna korta period så klarar jag inte av att leva hälsosamt i resten av mitt liv heller. Det som är så skönt är att jag tappat sugen på pizza, hamburgare, godis, dricka osv... det finns så mycket annan mat som är godare och det tar inte så lång tid att laga till mat även om man är trött, det gäller bara att laga något snabbt, allt är bättre än hämtmat.

Näe nu ska jag shakea lite medans de andra äter kantarellpaj :-)

PS! Ni är alla duktiga som klarar av detta! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0