Ny dag, ny tid, ny design och sovmorgon! :-) 12/12-08

Ja har uppdaterat mig lite och förnyat mig, kände att jag behövde det för att få tillbaka orken att fortsätta blogga. Ev. byter jag blogg till nån intressantare eller så lägger jag av.


Det som är roligt med denna blogg är ju att man inspirerat några människor att ta tag i sin övervikt och det är värt mycket! Men det börjar kännas som att den tiden är förbi, känns som jag bara skriver för döva ögon, eller så är jag inge intressant helt enkelt :-/ Näe kanske märks att jag inte mår så himlans bra, tung i huvudet men det beror nog på att jag fick ta sovmorgon idag. Måste börja lyssna på mentala träningen igen, har inte gjort det på en vecka.


Ne usch fy, inte ska jag tråka ut er mer än vanligt!


Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0