Nya mått 12/1-09

Startvikten/måtten är inom parentes. Startade 1/9-08


Vikt: 86,7 kg - 12/1-09 (119,8 kg - 1/9 -08) - 33,1 kg

Fett/Fettvikt: 36,8 (48,7%) -11,9 %

Överarm: 30,5 cm (40,5cm) - 10 cm

Midja: 85,5 cm (113,5 cm) - 28 cm

Höft: 99cm (125,5cm) - 25,5 cm

Lår 63,5 cm (79,5 cm) - 15 cm

Målvikt ca: 80kg


Sammanlagd: vikt - 33,1 kg (6,9 kg kvar till målbilden)


fett% - 11,9 %


mått = - 79,5 cm


Jag har lyckats hållt vikten samt gått ner 0,3 kg under min jämviktsträning, det är väl ganska bra va? :-)

Dock har jag ökat i midjan med 1,5 cm det måste jag höra med HC om på torsdag när jag ska träna, för på låret och på armarna har jag istället gått ner i cm.


Igår spelade jag innebandy 1 timme intensivt med sambon och hans kompisar, görskojj men dålig kondis har man :-/

Idag har jag tränat på gymmet, har trappat upp träningen lite genom att hålla uppe intesitiviteten i träningen genom att köra 5 min kondition mellan var 3.e maskin, ska göra så ibland nu.


Nu har jag så himla ont i hela kroppen, träningsvärk, kan knappt röra mig :-/ Dags att sova snart. Kram på er alla och fortsätt kämpa!!

Ps! Fick en kommentar där en tjej frågade om jag hade mens och det hade jag ju så det var troligtvis därför jag gått upp i omfång på midjan. Har ju inte märkt det förr under allt fett ;-)


Kommentarer
Postat av: Antigone38

slog mig när jag läste här nu....att ökningen i midjan kan bero på kolisarna, för alla kolisar "jäser" ju i magen på ena eller andra viset och att magen följer efter, betyder med andra ord INTE ngt negativt utan mer ngt naturligt. Eller vad tror du?



Undrar en sakm hur mkt gick du ner i snitt per vecka under hela tiden på helfart?



Ha en underbar helg!

Kram



Ser fram emot en ny tisdag.....

2009-02-07 @ 19:11:11
URL: http://www.antigone38.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0