Nya mått - 2 veckor med mat enligt XV tallriken. 15/12-08

Startvikten/måtten är inom parentes. Startade 1/9-08

Vikt: 87 kg - 15/12-08 (119,8 kg - 1/9 -08) - 32,8 kg

Fett/Fettvikt: 36.6 (48,7%) -12,2%

Överarm: 32 cm (40,5cm) - 6,5 cm

Midja: 82 cm (113,5 cm) - 31,5 cm

Höft: 98cm (125,5cm) - 26,5 cm

Lår 64 cm (79,5 cm) - 14,5 cm

Målvikt ca: 80kg


Sammanlagd: vikt - 32,8 kg (7,2 kg kvar till målbilden)


fett% -12,2 %


mått = - 82 cm


Ja efter 2 veckor med fast föda går jag ändå ner 1,7 kg på en vecka, både jag och viktcoachen står där helt häpna över mina resultat :-) Fettprocenten bara dalade denna vecka, ner 2,5 % på en vecka.


Blev prat igen om affisch samt om reportage i en lokaltidning. Hon skulle även höra av sig till XV och försöka trycka på för oss som går hos henne, var fler än jag som hade jättebra resultat. Hon tyckte ju självklart vi skulle få vara med på hemsidan, fast vem vill inte det *ler*


Pratade om framtiden idag på vårt sista gruppmöte *snyft* kommer sakna dessa måndagsträffar. Hon pratade om vikten av att sätta ett nytt mål nu när jag är så nära målvikten. Annars är väl risken stor att man faller tillbaka kan jag tänka mig. Mitt nya mål är iaf att springa Vårruset i sommar. Ska kolla upp lite mer om längd på banan så jag kan mäta upp ett mål som är uppnåeligt. T ex att jag ska springa det på under en timma osv. Kommer att skriva ett inlägg om det när det börjar närma sig, där jag specificerar mitt nya mål, så får ni följa mig på en ny resa sen :-) mot ett nytt mål.


Näe nu ska jag upp och få lite massage av guben, har sån huvudvärk :-/ hoppas det släpper.


Kram på er alla och kämpa på vi är superduktiga som tagit tag i detta, det är inte alla som orkar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0