Nya mått 22/1-09

Startvikten/måtten är inom parentes. Startade 1/9-08


Vikt: 84,7 kg - 22/1-09 (119,8 kg - 1/9 -08) - 35,1 kg

Fett/Fettvikt: 36,4 (48,7%) -12,3 %

Överarm: 30,5 cm (40,5cm) - 10 cm

Midja: 82 cm (113,5 cm) - 31,5 cm

Höft: 98cm (125,5cm) - 26,5 cm

Lår 64,5 cm (79,5 cm) - 14 cm


Målvikt: 80kg


Sammanlagd: vikt - 35,1 kg (4,9 kg kvar till målbilden)


fett% - 12,3 %


mått = - 83 cm


Ja efter 9 dagar med mat och 1 dag med soppor har jag då gått ner 2 kg och är nu 4,9 kg från min målvikt. Måtten stod ganska stilla hade dock minskat 3 1/2 cm i midjan och 1 cm på höften. Låren hade ökat 1 cm kanske musklerna börjar byggas på och öka upp omfånget lite :-)


Var och tränade på gymmet idag och kände nu verkligen skillnaden mellan att träna på soppor och att träna med mat. Jag orkade inte alls lika mycket som jag brukar göra. Var lite stressigt att träna idag för innan träningen var jag hos optikern på synkontroll har ju beställt nya glasögon 8-) sen gick jag förbi kommunkontoret och avsade mig de 15 000:- de hade satt in på mitt konto för att jag glömt att anmäla föräldraledigt i tid. När jag kom till HC så började Marie prata om artikeln som vi fått för att kontrollera, så där blev jag kvar ett tag, sen var det vägningen som tog sin lilla tid å. Ja blev iaf 1 timme 15 minuters träning till slut. Sen fick jag ju stressa iväg till affären och köpa youghurt och majsvälling till sjuklingen här hemma för att sedan skynda mig hem innan sambon skulle iväg till jobbet.


Nu ligger båda barnen och sover så då passar jag på att uppdatera er, bra va? ;-) ska passa på att fixa lite mat till sambons matlåda till imorrn nu medans jag får vara"i fred"


Kram på er och kämpa på nu där ute!!! Ni är jätteduktiga, jag känner att jag kan inte säga det tillräckligt många gånger, för ni är sååå duktiga!


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0