Så peppad! 28/8-08

Såhär ska det väl egentligen alltid vara, bara av tanken att jag ska börja med XV och börja leva hälsosammare så har hjärnan ställt in sig på att vara just det. Nu tycker jag det är jätteroligt att laga mat igen och vanlig husmanskost också. Det är ju inge jobbigt alls, minst lika jobbigt att sätta sig i bilen och åka och köpa hämtmat. Vad jag inte kan förstå är att ingen öppnar en smalmatsrestauran i stan, jag tror det skulle fungera alldeles perfekt :-)

Började träna på mitt Wii fit igen igår, har ju hållt uppe under sambons semester och samlat på mig 13 kg på 3 månader kom jag fram till igår. Jag hade dock gått ner ett kilo de senaste 9 dagarna, förmodligen för att jag blivit av med mitt sockersug som jag haft hela sommaren.

Ja ser fram emot måndagen nu med stormförtjusning *längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0