Så var det gjort! 27/8-08

Papperen är påskrivna och jag och sambon är mer taggade än någonsin. Jättehärlig hälsocoach har vi, så lätt att prata med. Hon trodde det skulle bli en jättebra grupp som vi skulle gå i, med riktiga eldsjälar som var roliga och skulle liva upp gruppen ordentligt.

Och vilket gym, helt nya fräscha grejjor och normalt folk, inte de här störiga machotyperna som är på badhusets gym, där ska man vara i topptrim när man kommer dit annars blir man utstirrad.

Sen får vi gå gratis på alla grupper som finns där, eller ja det ingår i priset *ler* kvällsgrupperna räcker det att komma 20 minuter innan så får man gå före alla andra. På dagarna är det 10 minuter som gäller. Såg oerhört roligt ut med boxersize, eller vad det heter.

Ska på invägning på måndag, spännande. Hon sa att hon hade folk som gått ner 40 kg på bara 10-15 veckor. Ska bara fila på ett mål som jag ska ha... får gräva i garderoben och kolla om jag har sparat några kläder från min smalhetstid, då ska jag i dem :-)

Näe ska fixa lite mat åt lillgrabben och mig.

*längtar till på måndag*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0