Så var första XV dagen till ända! 2/9-08

Det har gått jättebra att leva på soppa, visst var man lite sugen när man kände lukter från all go mat på affären *ler* men det var ju absolut inga problem att gå förbi. Har testat vanilj, blåbär och svampsoppa idag, svampsoppan var favoriten. Blåbär och hallon var så sliskig men vanilj gick bättre än blåbär iaf. Va skönt det är att alltid veta vad man ska äta, tvekar man nån gång så är det ju bara att blunda och ta något *ler*

Har motionerat idag å.. först en omväg till affären. Brukar ta ca 30 min att gå till affären men idag tog det 1 1/2 timme *ler stolt* ja sen gick jag och hämtade sonen på dagis å... det var iaf 3 km fram å tillbaka. Känner att det värker lite i benen men det är det värt. Har lyckats hällt i mig nästan 5 liter vatten idag å.. jag som inte ens dricker ett glas om dan i snitt. Jag hade det sämsta vattenvärdet som hon någonsin sett.. 37% eller nåt sånt!

Ser fram emot morgondagens soppor och längtar tills jag får känna denna ketonfas när man känner att det händer något med kroppen. Längtar tills jag får kliva på vågen igen, ja längtar efter massor jag *ler*

Nu ska jag plocka ur torktumlaren och sen lyssna på dagens dos av mental träning.

Lycka till alla XV´isar, jag håller på er!!! Kämpa!!

;-)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0