Så var glada julen slut, slut, slut! 26/12-08

... har varit en så skön jul.




Var är hemma på julafton, skönt att inte behöva åka iväg med småttingen två dar på raken. På juldagen var vi hemma hos min bror. Hur har det då gått med maten å allt? Jo det har gått jättebra! Har inte haft nån koll på mat å så utan ätit det jag verkligen ville äta, MEN, jag har inte tryckt i mig allt möjligt utan ätit lagomt av det som jag verkligen ville ha, har inte uppnått den där mättnadskänslan då det känns som att magen ska spricka.




Har väl inte blivit så mycket motion då jag dragit på mig en rejäl förkylning men tog en promenad till pulkabacken idag och åkte lite med 3 åringen, sen tog jag en promenad till affären och handlade lite, mjölk, bananer och en tidning till sambon. Det känns iaf oerhört bra att ha fått dessa dagar då jag inte tänkt överdrivet mycket på mat och vikt.


Hoppas ni andra haft en skön jul!


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0