Så var jag inne på dag 14. 15/9-08

... allt går kanonfint, inget sug alls på godsaker och gomat eller äckelmat som jag kallar det nu :-) För allvarligt maten ser ju inge go ut. Äckliga flottiga pizzor som det rinner om, torra hamburgare med äckligt sliskig dressing. Och har ni sett hur en läsk ser ut när den stått öppnad ett par dagar? alldeles genomskinlig. Nästa gång ni är sugen på läsk, öppna den och låt stå i värmen några dagar, jag lovar att ni inte vill dricka den sen ;-)

Däremot längtar jag tills jag får sätta tänderna i en nyttig fullkornssmörgås med massa sallad, gurka å tomat. Eller en god nyttig kyckling. Har tjuvkikat lite på recepten bak i XV boken och det låter gotteligott, detta ska ju inte vara några problem :-)

Sambon hade sin pizzasöndag igår, medans han sliskade i sig den så tog jag en promenad, såå skönt! Om man måste välja vilken känsla man vill ha, mätt på pizza så man knappt kan röra på sig eller pigg som en mört ja då väljer jag att vara pigg!

Var och vägde mig idag ska lägga in nya måtten i en annan artikel. Härligt är det när byxorna fladdrar och när jag får på mig tröjor jag inte haft på ett tag.

Ja ikväll blir det mer sport för mig, men då bänkad framför TV´n.... H O C K E Y... HV-Frölunda.... hejja Frölunda!!! Näe nu ska jag hänga lite tvätt!

Kämpa på nu alla XV´are! Ni är såååå DUKTIGA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0