Sååå glad 2/10-08

Sprang i 20 minuter på löpbandet idag *lycklig* var ju år och dar sedan jag sprang så länge, sååå skönt var det. Har börjat träna lite hårdare nu det känns mycket bättre efter ett träningspass när man tagit i ordentligt. Problemet är att jag tror inte det räcker med dessa 3 påsar per dag för att orka med detta, har varit lite dizzy hela kvällen efter det passet. Ska nog diskutera detta med min hälsocoach, nån annan som känt såhär?

På söndag ska jag spela innebandymatch med sambons arbetslag, ska bli sååå skojj. Funderar även där på hur jag ska orka med bara dessa 3 påsar i magen. Ska maila HC och fråga nu hoppas jag får ett bra svar :-)

Har äntligen fått sambon att ställa sig på vågen efter invägningen, han har gått ner 4 kg på en månad, vad har han gjort? Ätit pizza 2 ggr, ätit godis 1g, åt hamburgare idag och drack väl ca 8 folköl senaste 3 dagarna. Ja sen har han ätit av min goda hälsosamma mat som jag börjat laga. Detta får mig att fundera på hur mycket jag skulle gå ner om jag åt vanlig mat men jag ska nog vänta några kilon till på att få reda på det :-) jag ska äta soppor medans det går sähär bra som det gör nu.

Ja det var lite tankar från mig nu ska jag sussa ska baka en massa nyttigt bröd imorgon för vi har dop på lördag.

Kram på er alla och fortsätt kämpa ni är jätteduktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0