Sprungit! 16/11-08

Japp idag var jag så sugen på att sticka ut och springa så jag samlade ihop lite gamla kläder (byxor i L *vrålar*) som låg och skräpade, vissa hade jag gett till sambon när jag växt ur dem. Fick låna springskor av honom me. Stack ut i spåret tänkte springa till spåret sen ta 800m och hem igen men kände när jag skulle svänga av på 800m´s sträckan att det inte skulle vara tillräckligt långt för att jag skulle vara nöjd så jag vek av mot 1,5 km istället *stolt* sprang heeeela vägen och var knappt trött, är ju ingen sprinter iof men jag sprang iaf :-) *ännu mera stolt*


Kollade lite smått på "Biggest looser" på Tv´n idag och bestämde mig då för att ställa upp på före och efter affischen. Han som åkte ur idag sa att hade han puschat på iaf en person genom att medverka i programmet så var han jätteglad. Så känner jag med, började gråta när han sa det. Genom att ställa upp på detta kan jag puscha på en annan person så att denne får hopp om att även denne kan gå ner i vikt. Lovar att sätta in bild på affischen men jag har ju 14-15 kg kvar så det lär dröja ett tag :-)


Kram på er och kämpa på, vi är jätteduktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0