Upptrappning dag 1 2/12-08

Ja så har man äntligen tuggat lite mat :-D går jättebra, gott som tusan är det.

Började med min frukosttallrik (som jag glömde fota) med 1 dl naturell youghurt, 1/2 dl osockrade blåbär och hallon och 1/2 tsk Linfrön. Måste säga att det kommer att ta tid innan man vänjer sig med det, bären var ju såååå sura.

Mellis blev en VLCD påse, choklad.

Lunch: 50g kycklingfilé med lite örtsalt på, och halva fatet med sallad bestående av grönsallad, orange paprika och röd tomat. På det 1 tsk XV dressing, sååå god!




Mellis VLCD påse, choklad

Middag: Samma som lunchen *mums*

Kvällsmål: VLCD påse, choklad.

Har inte varit ett dugg hungrig på hela dagen och det är ju sååå god mat :-) Måtten som gäller innan upptrappning står i ett inlägg längre ner på sidan, kommer en sammanställning efter upptrappningen. De säger ju att man går upp i vikt pga mer vatten men att måtten ändå minskar, så vi får se.

Har pyntat lite idag, tänkte jag skulle dela med mig lite av det jag gjort.

Min snygga svarta julgran!




Hallen nere:




Hoppas ni haft en bra dag, här kom det snö och 3 åringen var så glad, men sen regnade det bort :-/

Här kommer mina sötnosar iaf för er som är nyfikna :-)




Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0