Upptrappning dag 2-5 6/12-08

Ja nu har jag äntligen kommit upp till en hel XV tallrik. Maten smakar ju så mycket godare nu än förr. Har pendlat mellan lax och kyckling på min tallrik, igår började jag med broccoli på tallriken och idag övergick jag tll Findus orginal wook. Det roliga är att det är salladen som försvinner ner först i magen, den är ju allra godast. Kycklingen och de varma grönsakerna tar lite längre tid. Mätt och belåten är man iaf efteråt, lagomt mätt :-)


Tänkte på en sak efter lunchen idag, tänk hur mycket mat jag ätit förr. Ja har ju fyllt en hel tallrik med bara mat och skippat salladen. Nu är det ju hälften med sallad och den är som sagt var goast *ler*


Har gått upp ett par kilon och det är väl bara att räkna med, huvudsaken att det inte stegrar sig. Var iväg och åkte skridskor med 3 åringen idag, såå skönt att röra på sig.

Näe snart är det dags för mellis, ska förbereda lite sen å inför maten ikväll.


Kram på er och kämpa på! Vi är så duktiga allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0