Velar - Hur ska jag göra? 23/11-08

Har ju tänkt trappa upp så jag kan äta mat över jul men nu känner jag att jag är såååå nära målet så är det värt att äta denna mat i jul? Samtidigt har jag ställt in mig på att äta mat så kroppen verkar längta efter att få tuggad mat :-)

Jobbigt det dära! Mår lite halvdant nu å, har knappt sovit något på snart 2 veckor. Lillbäsen har varit sjuk och sovit så oroligt på nätterna, 2 nätter satt jag i fåtöljen bredvid honom och sov tills jag kom på att jag kunde ställa hans säng bredvid min :-)


Har blivit lite si och så med den mentala träningen, det märker man på en gång, brukar ju lyssna när jag lägger mig men nu när bäsen sovit så oroligt så har jag inte kunnat lyssna i lugn och ro utan fått avbrytit mitt i när han vaknat till. Nu har jag dock fått sovit skapligt i 2 nätter så nu är jag på väg tillbaka :-)

Kunde inte träna veckan som gått heller eftersom sambon jobbat eftermiddag samt haft möten på dagarna och jag har fått prioritera att fixa så vi hade allt hemma, medicin, mat osv. men det ironiska är, jag har märkt att de 2 veckor jag inte kunnat träna då har jag gått ner mer i vikt så jag lär vara en riktig muskelbyggare jag så fort jag tränar *ler* enligt min våg väger jag nu:


under 90 kg´s strecket på min våg.


jag har alltså "bara" 9,3 kg kvar till min målvikt. Ni kan förstå att jag är fundersam om mat över jul :-)

Näe nu har sambon och bäsen vaknat till liv ska upp och gosa lite sen ska jag ge mig in i ett projekt som jag inte vet hur det ska gå ler* ska sy in en massa kläder för jag har inte råd att köpa en helt ny garderob. Tur att jag iaf kan sno åt mig lite byxor av sambon *ler*

Kämpa på där ute, vi är så duktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0