Vi får fint vänta en vecka till :-/

Var in och kikade på tidningen på webben men det kom tydligen inte med denna gång. Messade hon som intervjuat och hon visste inget för hon lämnade bara in det sen var det andra som satte ihop tidningen och vad som skulle vara med vart och så. Så jag får fint vänta en vecka till, herregud håller på går på nålar här hemma snart. Desto längre tid det tar att få ut den desto nervösare blir jag och mer osäker :-/

Nåja får lite mer tid på mig att fila på bloggen iaf :-)

Passar på att sätta in en ny förebild och nulägesbild i detta inlägg då jag hittat på en bild som är bättre än min andra lite smått suddiga förebild.

Näe nu ska vi ut på promenad hela familjen och lufta ur oss det sista av magsjukan :-)

Kram på er!

FÖRE!

Här är jag 3 veckor innan XV!

NU!

Jag 33 kg mindre

Kommentarer
Postat av: Lena

WOW! Vilken skillnad! Helt otroligt, skulle aldrig känt igen dig. I can't wait!! Undrar hur jag kommer att se ut... Kramar!

2009-01-27 @ 16:21:18
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Linda

WOW! Det gårejensdatt se att det är samma person på bilderna.Du ser minst!! 10 år yngre ut nu än innan:)

2009-01-27 @ 18:57:21
Postat av: Sara

Vilken skillnad! Det ser ut som en helt annan person!

2009-01-27 @ 20:23:28
URL: http://seproo.blogspot.com
Postat av: antigone

Jissus vilken skillnad!

Underbart!!

Oj så stolt du måste vara.....jag satt med Tess i luren i morse och surfade in på annonsbladet och blev så besviken att jag inte fann dig där.



Undran.....hur fungerar det med XV's neråt gång (vikten) när man har mens?

jag har nämligen stått helt stilla hela veckan nu när jag har mens så därför undrar jag.



Kram!

2009-01-27 @ 23:31:51
URL: http://www.antigone38.wordpress.com
Postat av: sara

OJJJJ vilken skillnad.. vad snyyyygg du är.

Skitsnygg, fan vad kul för dig.. jag är så imponerad och stolt över dig..

2009-01-28 @ 16:45:08
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0