Ja så har jag sprungit igen!

Blev en 5 km:are på gymmet idag, kändes så härligt. Kom runt ganska snabbt ändå trots att jag inte sprungit på länge, har ju iof gått och åkt skidor men det är ju inte lika konditionskrävande tycker jag, inte för mig iaf.
Mitt nya resultat var visst bättre än de förra t.o.m sprang på 31 minuter och 35 sekunder, förbättrade med 2 sekunder *wow* ;-)
TRåkigt nog hann jag anmäla mig till vårruset själv innan jag fick reda på att de skulle fixa ett lag på jobbet, funderar på att maila dem och fråga om man kan få gå in i en grupp trots att man anmält sig ensamt, jag behöver ju inte ha några pengar tillbaka. Får se hur jag gör.
Kramem på er!

Kommentarer
Postat av: Antigone38

Varit in och läst ikapp! Vad kul med vårruset!!!

Tror aldrig jag skulle klara av ngt sånt!

Du är härlig!



Kram

2009-03-23 @ 18:12:11
URL: http://www.antigone38.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0