Nuså!

Idag har jag äntligen tagit mig till gymmet igen. Kändes tungt efter jobbet, huvudvärk hade jag, fint väder var det ute och sambon skulle åka med barnen till Gävle, sugen var man ju att hänga på. Bestämde mig dock för att ignorera huvudvärken, det är ju lätt att få den när man ska göra något som man är nervös över, som att gå och träna efter 4 veckors sjukdom/arbetsvila. Träningen gick superbra, sprang mina 5 km fast jag inte tränat på så långe. Avslutade med situps och cykling. Stod och pratade med en gammal bekant utanför omklädningsrummet och tjyvkikade in på steppen, såg sååå roligt ut *snyft* lär väl ta några månader till innan jag vågar mig in på ett nytt pass, jag som äntligen vågat mig in där på yogan. Tänk att jag ska ha så dålig självkänsla när det gäller att gå till saker ensam, jag måste alltid ha någon jag känner med mig, tänk om jag vågade gå själv *suck*

Ja nu väntar jag på att tvättmaskinen ska sluta gå så jag får hänga tvätten och sen lägga mig. Börjar jobba 6.15 imorgon. Håller tummarna att lillen sover hela natten så jag får sova ut, kanske man skulle lägga sig här nere i källaren, men vågar jag det?!? Näe inte ens dit vågar jag gå själv *skratt*

Natti natten på er och sov så gott!

Fight for your right to feel good!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag gillar verkligen din sista mening "Fight for your right to feel good!!!!", den stämmer så bra!!



JAG hade följt med dig till träningen om det bara inte varit så jäkla långt bort!!



Kramar

2009-03-18 @ 06:44:29
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0