Varför?

Ja aldrig har man hört ordet mer än dessa två dagar. Läste en bok för storkillen i förrgår kväll och då märkte jag det för första gången. Vi läste om Knattarna som var nyfiken på innehållet i en ask. Ja minst 6 varför fick han in i denna korta bok, varför hade Kajsa ingen stege? Varför satte de stolarna på varandra osv. Ja visst är det charmigt till en början men nu börjar jag bli lite trött på att behöva förklara allt så ingående *ler* i veckan blir det iaf ett besök på biblioteket för att låna en bok om kroppen. Många frågor om skelettet nu.

Ja har fortfarande inte kommit iväg till gymmet, de tror väl att jag tröttnat ur och gått upp alla kilon igen *skratt*  måste, måste dit på måndag och springa lite på löpbandet, bara mitt onda knä gett med sig tills dess. Denna vecka har varit hektisk, stängde jobbet på måndagen kl 18 sen hem och kolla på hockey till 19. Tisdagen har ni ju kanske läst om från 7 på morgonen till 8 på kvällen var jag uppbokad då. Onsdagen slutade jag 14 men sen mammaträff kl15-17, hem och laga mat sen natta barnen och sen kolla på Grey´s anatomy. Torsdag skulle jag ju träna men då var vi tvungna att sticka iväg till Valbo och handla till jobbet så ingen träning blev det då heller. Började jobba 7.30 på morgonen och kom hem från jobb/shopping kl 20. Fredagen var dock relativt lugn. Sambon ville åka in till Gävle men jag orkade inte, tog det bara lugnt hemma istället. . Började morgonen dock med frukost och sen veckobaket av smörgåsar. Efter baket tog vi en promenad till affären och handlade till kvällen samt lördagsgodiset. Storkillen tog 10 lotter på affären som vanligt och vann en godispåse, har blivit en vana att han får köpa lotter där på lördagarna. När vi kom hem ringde en tjej och frågade om hon fick komma förbi med sin 4 åring, så storkillen har fått lekt av sig lite. Sen blev det en stunds vila innan jag skulle börja med maten. Idag blev det gratäng med kyckling och chilisås *mums*

Näe dags för TV och melodifestival, kämpa på där ute, tänk på er målbild och kämpa bara så hårt ni kan och fokusera er på framtiden. Håller alla tummar och tår för att du fixar detta Wenche, jag vet att du kan göra det bara du bestämt dig! Ser fram emot vår promenad!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din kommentar! Det känns faktiskt mycket bättre nu när jag från två olika håll hört att skinnet hängt med! :) Jag tränar mycket styrka också så jag hoppas att det går lika bra för mig!

2009-03-15 @ 16:11:36
URL: http://myxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Kämpar vidare och låter mig inspireras av dig



kram

2009-03-15 @ 20:24:07
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Tess

Hejsanhoppsan!

Kunde inte komma loss på Blossom men alla jag hört sa att hon var kanon. Stressa inte över träningen av vad som inte varit. Kom igång när du är fräsch. Jag ska pröva step pass idag. Är skitnervös faktiskt. Har inte sett 99an ännu men den närmar sig. Det vore verkligen roligt att träffa dig. Gick på en stackars människa som jag trodde var DIg på gymet. Var otroligt likt dig på bilden men ICKE! Hon log åt mig. Sen känner vi en gemensam bekant till Wenche, ha ha. Världen är liten men dock för stor för att vi ska ses IRL! Vi kanske kan ta något pass alla tre vid tillfälle eller en te dejt? Kram från Södra Vinterviken

2009-03-17 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0