12:e dagen till ända

Har tappat tuggsuget igen som jag haft ett par dagar. Nu skulle jag kunna "soppa" i flera veckor till känns det som men dessa soppor får man ju bara göra 3 veckor i stöten. Har 4 soppor kvar tänkte trappa upp lite fr.o.m. imorgon. Lär nog köpa ett paket till iaf så jag får trappa upp i några dagar innan jag går helt in på mat.

Nu gäller det bara att min hals håller så jag kan träna igen. Har inte kunnat träna på 2 månader :-/

Ska testa löparskorna i veckan här :-)

Det var en kort uppdatering från mig, det får räcka för denna gång. Nu ska jag sussa!

Kämpa på därute!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket märke är det du använder nu? Tips emottages tacksamt på goda soppor :)



Kram

2010-04-20 @ 18:53:26
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: alexandra

själv så går det så segt nu, men vad skönt att det går bra för dig:)

2010-04-21 @ 11:53:42
Postat av: alexandra

en fråga!



har börjat blogga med, men hur får jag, som alla andra, min URL/bloggadress att atomatiskt komma med på min inlägg? eller måste jag alltid skriva den själv efter min kommentaren?



alexandra

2010-04-21 @ 14:04:27
Postat av: alexandra

en fråga!



har börjat blogga med, men hur får jag, som alla andra, min URL/bloggadress att atomatiskt komma med på min inlägg? eller måste jag alltid skriva den själv efter min kommentaren?



alexandra

2010-04-21 @ 14:07:43
URL: http://missperfectnot.blogspot.com
Postat av: Thean

Jag skriver alltid i min adress själv. Vet inte hur det är om man har något som heter automatisk ifyllning eller nåt sånt. Börjar man skriva första bokstaven så dyker det man tänkt skriva upp när man väl fyllt i det en första gång. Vet inte om det fungerar på alla sidor/bloggar dock.



Kämpa på nu tjejen! Det här fixar du det vet jag. Tänk bara på framtiden! Jag intalade mig själv varje dag under 15 veckor att det bara var en kort period av mitt liv sen fick jag tugga igen. Det hjälpte iaf mig.

2010-04-21 @ 19:48:41
Postat av: Aleks

Hej



Har inte kikat in på din blogg på läääänge och blev väldigt häpen över vad som hänt.



Får man fråga vad som hände att du började öka i vikt igen?



Jag själv vände från att gå ner till upp. FIck nog och började med ALlevo för 3 dagar sedan. Jag räknar dagarna för att slippa dricka soppor men har gett mig f-n på att jag ska härda ut.



Du kanske har lust att maila och berätta vad som hände så att jag kan lära mig av det också?



Kram



Aleks

2010-05-11 @ 13:17:52
Postat av: annika

Hej Maria !!

Hur går det med vikt träning o kämpandet ?

Läste i din blogg att du ska ut o springa om några dagar, ja håller tummarna för dig o du finns i mina tankar även om jag inte är så flitig på att skriva till dig i din blogg så läser jag den ofta och går även tillbaka i din gamla blogg som jag tycker e såå bra o peppar mig enormt på min egna väg mot målet.

Det var ett tag sen du skrev o jag hoppas det beror på att du har fullt upp med att springa, träna o inte på grund av att du tappat sugen.

Som sagt kämpa på o skriv gärna en rad eller två

vi skrivs igen

Annika

2010-05-12 @ 19:42:50
URL: http://min-vikt.spaces.live.com
Postat av: thean

Aleks: mailet är skickat :-)



Annika: Har inte haft fullt upp med att springa men har inte gett upp :-) mer läsning finns nu. Lycka till med din egen kamp, du kan bara du vill!!!

2010-05-12 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0