9:e dagen avklarad

Vet inte hur många gånger jag idag funderat på att börja äta, men jag ska hålla ut i helgen iaf får se hur länge jag ska hålla på. Funderar på att hålla på i 3 veckor som är max med dessa soppor men hur roligt är det att soppa sig igenom båda barnens kalas.

Det har ju startat riktigt bra måste jag säga, - 4 kg, det trodde jag aldrig. Har inte tränat något bara gått fram och tillbaka till jobbet. Ska bege mig ut och springa snart, ska springa 5 km den 17/5 så jag måste börja få upp flåset nu.

Ja vi får se hur det går, jag vet att jag klarar av 3 veckor med soppa men vill jag det? Det är frågan. Sambon ska ju också soppa och vi har inte råd samtidigt så han måste ju också få en chans.

Vet iaf att hur länge jag än soppar nu så ska jag ner till 80 kg innan nyår för soppandet har jag eg. inget problem med, de är ganska goda.

Näe nu måste jag sussa, kämp på därute nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0