Hungrig hungrig hungrig

Japp, soppar ju igen för att få bort semesterkilona men det går tungt, andra dagen nu. Äter ett mål mat om dagen vet inte om det är det som stör eller något annat. Mådde så illa av hunger igår kväll att jag åt en kaffetallrik med sallad igår kväll. Kan ju även bero på att jag var ut och sprang igår men det har jag ju kunnat göra de andra gångerna.

Jag kämpar på iaf har tappat 3 kg på 2 dagar, det är ju en liten morot :-)

Nu ska jag dricka min soppa sen passa på att städa lite medans det regnar ute. Solen ska ju titta fram ikväll så då ska jag passa på att vara ute.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Lena

Avundas dig inte alls... Jag kunde aldrig äta och soppa samtidigt, gjorde bara saken värre. Det var liksom antingen eller. Kämpa på!! Kram

2010-08-04 @ 15:22:02
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0