Känns bättre idag...

.... har lagt mig på en lägre nivå. Äter frukost på morgonen, gröt och smörgås. Sen äter jag 1 lagat mål per dag sen soppor resten. Jag avslutar dagen med ett kaffefat med sallad.

Så här får det bli tills mina 2 kära kollegor kommer tillbaka från semestern, då blir det troligtvis endast soppor ett tag, om jag inte märker att detta fungerar lika bra :-)

Har bestämt mig nu för att springa/träna 2 ggr i veckan. Sprang 6,8 km i tisdags och lite längre idag, kanske 8 km, råkade ju nollställa stegräknaren efter vägen :-/ annars har jag försökt springa en gång i veckan. När hösten kommer och det inte är lika roligt att springa, samt att jag sprungit mina 2 lopp jag ska springa på 8km samt 1 mil, ja då går jag tillbaka till styrkertänandet 2 ggr i veckan igen.

Känner att jag redan efter några dagar är tillbaka från "semesterfirandet" igen, inget sug efter sötsaker, är bara så nöjd och sååå glad att jag får tugga god mat i lagom portion. Tänk att man i efterhand inte alls tycker det var värt dessa sockertuggande kvällar :-/ att man aldrig lär sig! Ska försöka komma ihåg det till nästa semester ;-)

I´m on my way back!!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lena

Gillar den sista meningen "I'm on my way back". Härlig känsla! Grattis! Kram

2010-08-06 @ 10:05:41
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0