Semester

Ja då har jag haft 4 veckors semester, tänk att det ska behöva synas på vågen :-/

Idag satte jag igång med soppor igen, nu på obestämd tid. Måste få bort de kilon jag lagt på mig i sommar. Förhoppningsvis går det ganska fort eftersom jag gått upp dem på så kort tid. Har dock funderat på att när jag börjar jobba nästa vecka så kommer jag ev att äta ett mål mat, dvs lunchen på jobbet. Det är ändå så snåla portioner att det inte borde påverka allt för mycket. Detta kommer jag göra för att det är enklast så, det är svårt att komma ifrån och shake´a på jobbet, speciellt som jag kommer att vara den endra från min avdelning som jobbar, det kommer bli fullt upp.

Ska börja träna inför mitt 1 mils springlopp i September, samt ett lopp på 8 km. Har varit i Idré i en vecka nu och klättrat i fjället, besteg Städjan på ca1100, promenerat samt sprungit i fjället. Problemet var väl snarare allt godis jag stoppade i mig på kvällarna, fy på mig!! :-/

Ja nu är det godisförbud som gäller fram till jul. Nu ska jag ha tillbaka min kropp igen :-)

Kämpa på ni alla därute. Kom ihåg att det är en en evig kamp! Ge aldrig upp!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0