Slödag....

... Var ut på restaurang och pubrunda igår så idag har det varit lite si och så med maten måste jag säga. Men imorrn är det tillbaka till kamp igen :-)

Börjar jobba imorgon, första dagen på 5 1/2 vecka. Ska bli skönt att komma tillbaka, älskar mitt jobb, men kommer sakna de sköna mornarna när man slipper stressa iväg tidigt på morgonen och stressa hem för att hinna med att laga mat osv på kvällarna. Ska försöka så långt det går att hålla i mitt springande varannan dag. Ska dock sätta in nya fönster på altanen denna vecka å så det kommer inte vara så mycket tid över.

Men jag ska kämpa för att hinna, får springa direkt efter jobbet imorgon :-)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du har en award att hämta inne hos mig!

2010-08-10 @ 07:22:22
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0