Mer än halvvägs nu....

... enligt mina nya mått har jag gått ner 8,2 kg och har då 7,8 kg kvar till min målvikt. Fick lite hjälp av en oönskad magsjukebakterie som snodde 3 kg av mig på 3 dagar :-)

På måndag ska jag springa vårruset på 5 km och jag har tränat (hör och häpna) 2 ggr denna säsong!!!!!!!!!!! Jag kom iaf upp till 4 km så jag lär väl klara av 5km ändå tycker jag, vi får se på måndag *ler* skulle ju ha sprungit minst 2 ggr denna vecka men fick ju som sagt var magsjukan och låg däckad i 3 dagar. Känner fortfarande att jag är slö i hela kroppen men det är väl inte så konstigt antar jag. Jag håller alla tummar och tår att jag  inte blir sjuk igen, brukar bli det när det är sådana här grejjor.

Jag tänker iaf på vad jag äter, små portioner, inget godis, har dock haft 2 kalas på 14 dagar så lite tårta och fikabröd har det blivit men inga + på vågen ;-)

Efter vårruset ska jag sätta igång med sopp period nr 3, får se om det blir 3 veckor då eller om jag delar upp det i 2 omgångar. Kändes inte så länge när jag gjorde 1 1/2-2 veckor och jag har ju inte haft några problem att böja om och jag har inte gått upp något emellan kurerna. Vi får se hur jag gör. Måste iaf komma igång och gymma lite och träna magen som börjar fladdra lite :-/ lite fladder lär det ju bli men ska försöka bekämpa det mesta av det iaf.

Anledningen till att jag inte skriver så ofta är att jag har fullt upp med heltidsjobb, hus och 2 småbarn, men jag kämpar på och tänker aldrig ge upp.

ALDRIG MER SKA JAG BLI DEN DÄR SILUETTEN AV MIG SJÄLV IGEN!

Kämpa på därute!


Kommentarer
Postat av: Anna

Heja!!!



jag kämpar också och har precis börjat med soppor, eller rättare sagt detta är min tredje vecka men nu är det segt när alla grillar omkring en!



Kämpa på!

2010-05-15 @ 19:21:01
Postat av: Annika

Hur gick det på vårruset ?? jag höll tummarna så jag hoppas det gick bra

2010-05-23 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0