Aldrig mer!

Sedan jag gick ner i vikt har jag alltid sagt, aldrig mer! Aldrig mer vill jag se denna tjocka fula tjejen i spegeln som jag såg innan. Detta har jag hållt skapligt iaf i snart 3 år. Förutom att jag smygit lite smått upp i vikt varje sommar och spenderat hösten och vintern för att försöka gå ner igen men utan resultat. Nu i sommar kände jag att, Nej! Inte en sommar till. Det började med att jag gick upp 3 kg på mina första 10 semesterdagar. MEN istället för att acceptera detta och hålla mig på den nya vikten (som jag är jättebra på i perioder) så satte jag stop. Slutade äta godis och glass och allt vad sött heter. Började äta mindre portioner mat med mycket sallad. Är extra noga med att hålla mattiderna, frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål. Tränar minst varannan dag ibland varje. Går på Zumba och sommargympa samt springer, promenerar, cyklar och åker inlines. Mångfald gör träningen roligare! Har på 2 1/2 vecka nu gått ner 4kg bara genom dessa enkla förändringar och vågen fortsätter visa neråt. Nu är det dags att visa att jag står för mitt ord: Aldrig mer!

Kämpa på därute! Det är såååå värt det efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0